Gör en liten förlängare på den högergängade sidan. Då kan du använda dina befintliga kulleder och behöver bara en bit axel.
Jo, bara de att dom är så förbaskat krokiga:/ Och just därför vill ja helts ha stål, bockar jag original så lär dom krokna vid första smällen. De dryga är ju att de bara behöver vara en cm längre, vet ej om lederna fixar att vara så långt ut på justeringen. Skulle säkert fungera om man körde normalt (vad nu de är för skoj), nä de få bli stål tro jaGör en liten förlängare på den högergängade sidan. Då kan du använda dina befintliga kulleder och behöver bara en bit axel.
Haha trodde att en burk skulle vara så dyr att snigelhuset skulle ingåLjuddämpare är ju med i ett 180hk kit iallafall för en månad sen.
Nä, den är i delar just nu. Blev tvär mycke som sku göras på en gång. Kanske blir att testa allt här under jul. Lovar att lägga upp bilder och film när de blir test.har du hunnit provköra framvagnsmoden funkar den bra?
Tack, lär nog bli några.Jag har precis gjort min installation så det är bara att fråga om du undrar över något!
SERIÖST!? Måste man pröjsa för att få läsa slutet på den där??Här är en väldig bra tråd på snowest som du ska läsa innan du installerar:
http://www.snowestonline.com/forum/showthread.php?t=271114
Lycka till!
står "free-membership to read the full tread" så skulle tro du bara behöver registrera dig. Gick in på registreringssidan också och såg då aldrig något pris på registreringen.SERIÖST!? Måste man pröjsa för att få läsa slutet på den där??
Mmm, dom luras dom rackarna. Gick givet med och tog popcornen å börja läsa, efter 2-3 sidor kom texten "you have nått the maximum time av freemedlemskap av snål-läsning. Pleasesnälla get premium-membership to läsaklart".står "free-membership to read the full tread" så skulle tro du bara behöver registrera dig. Gick in på registreringssidan också och såg då aldrig något pris på registreringen.
Hoppas jag har rätt, lycka till.