Det är vid dylika tillfällen man saknar "gilla"-knappen...Fick hem lite utgångsmaterial till mitt framtida tunnelbygge.
Jag tror jag ska få ihop nåt av det här.
Det är vid dylika tillfällen man saknar "gilla"-knappen...Fick hem lite utgångsmaterial till mitt framtida tunnelbygge.
Jag tror jag ska få ihop nåt av det här.
Tack för det !Det är vid dylika tillfällen man saknar "gilla"-knappen...
Helt sant att du behöver bättre grepp. Men Satsa du på Turbo, , mattan löser du tids nog ändå. Om du inte skakar fram pengar till en ny så dyker det säkert upp nåt vettigt begagnat. Jag håller ögonen öppna
Blir nog lysande med tunnelbygget! Men lampan tror jag inte samma sak om, det såg mer ur som arbetsbelysning. Lyser nog för kort helt enkelt.
Lite mer utvecklat:Arjeplogarn kan du utveckla vad du menar ?
Lite mer utvecklat:
Ska rota runt på ebay å se vad jag hittar i lampväg. Iofs ta sig hem lyse på skotern å hjälmlampa på skallen så klarar du dig genom vilken midvinternatt som helst
Ingen hemlig plan jag ska göra en helt ny tunnel.Inte riktigt följt med hela din tråd och är lite intresserad vad tanken är med kylarna i tunneln? Skall du förkorta dom eller har du någon "hemlig" plan med detta
Jag tror 6082 T6/T651 blir helt ok. Nästa steg blir 7075 men det tror jag knappast någon tillverkare använder sig av.Är 6082 Alu.nått som man kan lita på?
alut.ska ju vara rätt hårt,men även lite okänsligt för sprick bildning...
nån som vet vad ex.vis poaris avänder sig av? Verkar då vara rätt kvalle.