Jag tror det blir bra, fick inte riktigt perfekt passform mot tanken men planen är ju en täcksida som täcker det.Du är snajdig med glasfibern du. Det där blev ju riktigt bra. Nån bild med tanken på?
Ett visst körsug börjar infinna sig nu.Fan vad härligt! Sjukt spännande att se skillnaden från ifjol, tror det kommer kännas som en ny skoter!
Bra ide, det ska jag prova där tyget slackar lite, tyvärr så verkar inte dom skarpa vecken pga. att tyget varit vikt gå att få bort.Ta värmepistolen och sträck upp tyget på luftburken, funkar kanon.
Blev 3 mil testrunda,inte direkt imponerad....men å andra sidan ska jag inte köra grusväg (med lite snö på) och inte med 130 hk heller, så blir förhoppningsvis lite roligareEtt visst körsug börjar infinna sig nu.
Det blir intressant att göra en A-B jämförelse mot din maskin med 190 kit monterat.
lite andningshjälp blir nog braBlev 3 mil testrunda,inte direkt imponerad....men å andra sidan ska jag inte köra grusväg (med lite snö på) och inte med 130 hk heller, så blir förhoppningsvis lite roligare
Tack så mycket !Yes, det ska gå men man måste öppna upp ytan med sandpapper först, sen sägs det att vanlig lackborttagning ska göra jobbet utan problem.
Ska också passa på att berömma dig för bygget, riktigt jävla häftigt rent ut sagt!
Tack !Riktigt grymt bygge, imponerad!!
Det är bara främre boggiearmen jag ska fixa till så det är bara stål.Alu kan ju reagera med vissa färgbortagningsmedel. Men det har du säker koll på.
Varför inte slipa och lacka nytt på den befintliga färgen?
Jag ska prova det om det kemiska misslyckas.Ananrs värme och stålborste funkar fint på pulverlack.