Svår att få tag i... Finns ju internet om man inte ids leta fysisk butik.Köpte mig en tobe overall o är visserligen nöjd med den förutom att man blir blöt ibland och att dem är tung... En kompis till mig kör i en hellyhansen survival suit som är heltejpad, alltås inga sömmar, hur lätt som helst och du blir faranterat inte blöt i den! Tyvärr är dom väldigt svår o få tag i! Men slitstark, lätt o torr!
Det är sömmar som ett vanligt plagg men dom är tejpad på insidan för att vara tät.Ge mig en internetbutik att handla ifrån så köper ja direkt! Nej helt tejpad=inga sömmar
Har du läst tråden?Någon som vet när man kan börja handla av 2014 kollektionen?
Undrar samma !Någon som vet när man kan börja handla av 2014 kollektionen?
jethwear har 10000mm vilket jag kört på tidigare kläder och funkar inte tillräckligt tycker jag, hade varit intressant att veta vattenpelare på HMK som du skrev, hittar ingen uppgift på de !både Hmk och jetwear kommer ju med overaller. Dock vet jag inte nån vattenpelare på dom.
Men kläder som är hela borde ju stå emot vatten tycker man ju...
www.firstplaceparts.com/fxr-maverick-mono-snowmobile-suit.html?gclid=CNWt0f6NtbkCFchX3godZWkAfASnackade med NTC som har fxrshoppen.se i våras. FXR kommer med en overall som kommer att ligga på 20000mm men det verkar inte finnas någon info ute på nätet än.