Sv: 800 e-tec (freeride)
Eftersom åf hävdat i sten att det inte finns något problem kan man undra vem som hjälpt brp att få upp ögonen
innan vi börjar ge Credd till någon enskild person eller firma/företag för deras eventuella insats för att "hjälpa" brp att inse deras "möjliga" fel i deras variatorsetup, såå...
Vilken ÅF har sagt att de inte finns problem?
Vem är din ÅF? (ok inte din Draken, eller kanske du har pratat med din närmaste ÅF för brp och denne har sagt det?)
Hur många har pratat med en "representant" från BRP och denne har BLÅNEKAT, "DET FINNS INGA PROBLEM"
Vem var den anställde?
Vad har denne för roll?
Försäljare?
Mekaniker?
Inköpsansvarig?
Butiksföreståndare?
Nu vill jag höra, I vilka Städer, samhällen och byar har NI talat med nyss nämnda och de har sagt till ER att "det finns inga problem"
Finns det nån som kanske har hört motsatsen av någon hjälpsam representant?
Har denne nån gång sagt, "ja vi har problem", "vi och de som vi representerar (BRP) jobbar på det! Här så får du kompensation för dina bekymmer".
Ska vi måsta göra en ny sammanställningslista för att få bukt med ÅF svartmåleriet?
Nu ska vi inte gå så långt som att återskapa kristallnatten och smasha alla BRP skyltfönster, men hur mkt kött har du på benen för att sticka ut hakan och säga
Hej jag är "användare" och min ÅF där i "ord" på "företaget" sa såhär " blablabkla"