Polaris 2012

Slarva

Välkänd medlem
25 jan 2008
646
1
18
Är det inte lika som på pro rmk? Där finns det fäste för remmen, tycker det verkar konstigt om det vore olika.
Hm jag kollade men kunde inte hitta nånstans där den ska sitta. Vart sitter den på rmkn då?
 

Slarva

Välkänd medlem
25 jan 2008
646
1
18
Den sitter strax framför,ovanför oljebehållaren.

Ojojoj bild och allt, inte illa asker :) ska kolla imorrn när jag kommer hem men kan inte minnas att jag såg nått sådant på min. Tack för hjälpen iaf :)
 

Sir Alop

Välkänd medlem
30 sept 2011
1.078
0
16
Vad har ni förhandsbokare handlat för prylar för era 8000kr?

Tycker man har problem att bestämma sig. :mmph:

Tips?
 

Jeens_

Välkänd medlem
4 nov 2007
1.136
2
38
Luleå
Jag tog Kapell, dunk + hållare, bukskydd, låg ruta, extra boggiehjul, spade med såg, 4 liter olja, väska under dynan och fotstegsförstärkare. Tror det var allt.
 

mickemax

Medlem
4 jan 2011
36
0
1
Borlänge
Vad bör man kunna få ner priset på en switchback assault till utan inbyte nu vid nyköp? För pruta något bör man väl få göra.
 

Big p

Aktiv medlem
1 maj 2011
90
0
6
Lycksele
Ja tog olja,rem,tändstift,bukplast, svarta nya tunnelväskan, styrhöjjar, drag,låg svart ruta, fotstegsförstärkningarna
 

Tobbe...

Välkänd medlem
2 jan 2006
3.164
5
38
Västernorrland
Ja, jag bokade ju ganska tidigt hos Ed i Vmina, så då skickade han med ganska mycket som bonus-en dunk olja,stift, rem, första service, extra motorfäste osv-bra att slippa ta av checken för "tråkiga" nödvändiga grejor!
 

Tobbe...

Välkänd medlem
2 jan 2006
3.164
5
38
Västernorrland
Ni som tar bukskydd, är det nån mening? De är ju som en string trosa.
Köp skinz bukskydd ist.
Har iofs inte kollat på Skinz, men jag tyckte att det var snyggt med ett vitt bukskydd som accesoar. :)

Edit:
Tittade på det nu, och det ser precis likadant ut som det jag har monterat?
 

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.118
946
113
Stora Blåsjön
Ni som tar bukskydd, är det nån mening? De är ju som en string trosa.
Köp skinz bukskydd ist.
Jag kanske är blind men jag kan inte hitta den på skinz hemsida.
Har monterat polaris bukskyddet och jag tycker den verkar täcka det man vill ha täckt... borde glida lätt över stock och sten nu.
 

BiG

Välkänd medlem
15 feb 2005
832
0
16
Åsele
...men jag tyckte att det var snyggt med ett vitt bukskydd som accesoar. :)
Vore kanon om du kunde bjuda på en bild! Hade tänkt ta vitt bukskydd på min oxå men fega ur och tog ett svart =)




Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Tobbe...

Välkänd medlem
2 jan 2006
3.164
5
38
Västernorrland
Har tänkt att jag ska knåpa ihop en projekttråd, inte för att det kommer att hända några stora saker-men ändå. Jag vill ju också vara med dom stora, fräna pojkarna! ;)

Ska se om jag lyckas bifoga en bild här iaf..

http://www.pixbox.se/pic_show_id32787132.html

...och ja, garaget är för litet.
Eller egentligen är det snarare alldeles för mycket saker i förhållande till storleken! :)