Polaris 2012

E

ejwbegysv

jag har köpt flera orginal a-armar i usa.. för endast 150$/st till min assault!!
 

Jeens_

Välkänd medlem
4 nov 2007
1.136
2
38
Luleå
Kolla så att Z Broz har åtgärdat kvalitetsbristerna i sina A armar!
Dom har haft problem med hållfastheten och skall tydligen skicka ut nya armar till alla de som beställt i år!
Under feb skall dom tydligen ha framme ersättningskitten har jag hört.
Jo jajjomen det har jag koll på :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
 

Anders F

Välkänd medlem
7 maj 2011
602
3
18
Luleå
Hehe beställde just en uppsättning till min assault och en till polarens pro av Dan förra veckan.. :)

Riktigt bra å ha o göra med!!
Jupp, jag beställde exakt samma uppsättning, Dan berättade att två andra crazy sweds hade lagt en likadan order:)
Shippas till oss ganska snart:)
 

Thusken

Medlem
19 feb 2008
19
0
1
Heaven
jag har köpt flera orginal a-armar i usa.. för endast 150$/st till min assault!!
Vilket företag tog du ifrån å hur länge tog det innan dem tog sig fram till din dörr?
Känns nästan som att jag inte is vänta på att min ÅF ska få in grejjer eftersom att det verkar vara en bit bort.... :/
 
E

ejwbegysv

Vilket företag tog du ifrån å hur länge tog det innan dem tog sig fram till din dörr?
Känns nästan som att jag inte is vänta på att min ÅF ska få in grejjer eftersom att det verkar vara en bit bort.... :/
Jag beställde från ronniesmailorder.. till min syrra som bor i usa.. fyllde hela resväskan när jag åkte hem sist... :)
 

slainen

Aktiv medlem
9 jan 2012
72
0
6
Någon annan än jag som också har en pro som missar ibland när man drar fullt? Gäller en 800 -12a.
 

SeriousSam

Välkänd medlem
9 feb 2009
1.887
2
38
Örnsköldsvik
Har hänt mig en gång, och den tvekade bara en liten del av 1 sekund. Sen började den bluddra i 2-3 sekunder en gång.

Annars har det vart kanon! 25mil har jag kört ungefär.
 

Monumento

Välkänd medlem
21 jul 2008
1.233
4
38
Norra Sverige
Okej, tråkigt att höra, det enda som jag tycker min gör är att spotta soppa ur pipan, blir riktigt blöt, mer om man fått trycka på ordentligt med maskin.
 

Sir Alop

Välkänd medlem
30 sept 2011
1.078
0
16
Min har ingen tvekan vid gaspådrag,däremot har den småbluddrat just när man ska köra iväg några gånger.

Har bara kör 7.5mil än.
 

fiskvik3300

Välkänd medlem
5 jan 2006
272
0
16
Fiskvik / Bergsjö
Vilket företag tog du ifrån å hur länge tog det innan dem tog sig fram till din dörr?
Känns nästan som att jag inte is vänta på att min ÅF ska få in grejjer eftersom att det verkar vara en bit bort.... :/
Krashade halva min framvagn på arcticen min nyligen, å ja har Z-bros på den. Tog 7 dagar att få hem den från att ja betala. Dom är snabba att skicka å svara på mail. Mycket bra å ha att göra med! snygga grejer gör dom å ;)
 

nikohm

Välkänd medlem
4 jan 2012
632
1
16
Nån som vet längden på framdämparna på assault/rmk -12 funderar på ett par öhlinare men vet inte längden ??
 

Monumento

Välkänd medlem
21 jul 2008
1.233
4
38
Norra Sverige
Rmk 800 2012 beställd sent omsider. Bra eller dåligt val?
Vad ska man köpa för tillbehör?
BRA VAL

Tillbehör, bensin bensin och sen lite olja. Dra i snöret och det blir kanon=O)
Skämt och sido, skulle säga nya fotsteg och "Footwell skyddet" så inte snön kommer in och hamnar på remmen, slirar en hel del...
 

Jeens_

Välkänd medlem
4 nov 2007
1.136
2
38
Luleå
Rmk 800 2012 beställd sent omsider. Bra eller dåligt val?
Vad ska man köpa för tillbehör?
Fotstegsförstärkare kan nog vara bra att ta, väskan på tunneln är fin men inte allt för stor. Extra dunk. Ja de finns mycket att ta om man vill:)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk