Man måste byta vikter i variatorn för små vikter för att köra i Sverige den över varvar min klippte också i bland på fullgas men inte nå mer efter byt vikter min började klippa först efter jag kört ca 35 milEn som jag kör med har liknande tendenser på sin.
Jag har redan bytt vikter.Man måste byta vikter i variatorn för små vikter för att köra i Sverige den över varvar min klippte också i bland på fullgas men inte nå mer efter byt vikter min började klippa först efter jag kört ca 35 mil
11-66, men problemet är att den missar när man tar om och ger fullt någon gång då och då. Riktigt irriterande.Vad kör ni med för vikter som har problem med övervarvning?
Byt sekfjäder till tex. Black/Purple, med originalfjäder (mjuk; 155-222) och drevningen du kör med finns risken att den drar ner remmen i sekundären för fort.Kör med 11-66, 165/344 fjäder i primären, 19/43 drevning på min 11:as RMK. Har inga problem med övervarvning, tvärtom däremot, i helgen när jag var och körde i lössnö så varva den bara upp till 7950-8000??? Ska man ändra något i sekundären? Lite dåligt insatt på variatorer..
kom du att göra några extra så man få köpa ett par av dig?=)Har oxå gjort egna. Den på bilden är gjord i rostfritt men den nya kommer att vara gjord i 1mm aluminium.
kom du att göra några extra så man få köpa ett par av dig?=)
länka gärna =)Betällde till fotholkarna igår från Footwell killen, så få se om man får några