E
Då är ju Asker billigare!jag har köpt flera orginal a-armar i usa.. för endast 150$/st till min assault!!
Då är ju Asker billigare!
Jo jajjomen det har jag koll påKolla så att Z Broz har åtgärdat kvalitetsbristerna i sina A armar!
Dom har haft problem med hållfastheten och skall tydligen skicka ut nya armar till alla de som beställt i år!
Under feb skall dom tydligen ha framme ersättningskitten har jag hört.
Hehe beställde just en uppsättning till min assault och en till polarens pro av Dan förra veckan..Har själv haft dessa på min Apex och nu beställt till min Assault.
Dan har bra grejer, skicka ett mejl och hör dig för!
http://www.alternativeimpact.com/Polaris Chromoly A-Arms.htm
Jupp, jag beställde exakt samma uppsättning, Dan berättade att två andra crazy sweds hade lagt en likadan orderHehe beställde just en uppsättning till min assault och en till polarens pro av Dan förra veckan..
Riktigt bra å ha o göra med!!
Vilket företag tog du ifrån å hur länge tog det innan dem tog sig fram till din dörr?jag har köpt flera orginal a-armar i usa.. för endast 150$/st till min assault!!
Jag beställde från ronniesmailorder.. till min syrra som bor i usa.. fyllde hela resväskan när jag åkte hem sist...Vilket företag tog du ifrån å hur länge tog det innan dem tog sig fram till din dörr?
Känns nästan som att jag inte is vänta på att min ÅF ska få in grejjer eftersom att det verkar vara en bit bort.... :/
Min har gått 23 mil, har hänt säkert 6-7 gånger hittills.Inte min, inte haft några problem med tvekningar alls, dock inte kört mer än kring 20+mil.
En som jag kör med har liknande tendenser på sin.Någon annan än jag som också har en pro som missar ibland när man drar fullt? Gäller en 800 -12a.
Krashade halva min framvagn på arcticen min nyligen, å ja har Z-bros på den. Tog 7 dagar att få hem den från att ja betala. Dom är snabba att skicka å svara på mail. Mycket bra å ha att göra med! snygga grejer gör dom åVilket företag tog du ifrån å hur länge tog det innan dem tog sig fram till din dörr?
Känns nästan som att jag inte is vänta på att min ÅF ska få in grejjer eftersom att det verkar vara en bit bort.... :/
BRA VALRmk 800 2012 beställd sent omsider. Bra eller dåligt val?
Vad ska man köpa för tillbehör?
Fotstegsförstärkare kan nog vara bra att ta, väskan på tunneln är fin men inte allt för stor. Extra dunk. Ja de finns mycket att ta om man villRmk 800 2012 beställd sent omsider. Bra eller dåligt val?
Vad ska man köpa för tillbehör?