Kommer inte ihåg exakta priset men mellan 550 och 600 var det iaf. Jo de var av Kalix Maskiner, han visste dock inte vars han tagit hem den ifrån haha och hade bara en kvar. Men nog borde dom kunna fixa hem några till om du frågarKöpte du på Kalix maskiner i Luleå?
550 är ju inte så farligt, halva priset av vad jag fick
Härligt med bra åf!
Det sket sig iom att det enligt dom inte är något fel på skotern.Jag har idag varit på Bil-Laget i Piteå där jag köpt skotern, dom var mycket mer tillmötesgående än jag väntat och skotern ska in och kollas upp imorgon.
En ny rem skulle jag heller inte behöva köpa.
Bra!
Vad menar du?3 remmar på 140mil säger väl en del... det finns spec på hur remmen ska vara spännd i instruktionsboken, kör efter den rekomenationen till att börja med.
Oljelampan brukar tändas ibland vid hopp mm, försvinner dock när man stänger av och på motorn igen.
11orna var också lite kännslig på olje sensorn.
Det är t25 eller t30. Fan, skruvade ju upp dessa på min maskin senast i förrgår.. Minnet är bra men kort. Men det är mm i alla fall. Satt inte så speciellt hårt heller så det var inga problem.En fråga angående något helt annat.
Är det någon som har koll på vad helixen på sekundären sitter med för skruvar ?
ska byta sekundär fjäder nämligen.
Torx har jag hört men vilken storlek ?
är skruvarna i tum eller i millimeter ?
tack på förhand ?
Perfekt ! då ska det inhandlas en torxsats . Tack för det snabba svaret .Det är t25 eller t30. Fan, skruvade ju upp dessa på min maskin senast i förrgår.. Minnet är bra men kort. Men det är mm i alla fall. Satt inte så speciellt hårt heller så det var inga problem.
Har för mig att det är T-27. Var lite special men jag hade en sån i lådorna och den passade perfekt. För dom sitter ganska bra och man vill ju inte dra dom runda.En fråga angående något helt annat.
Är det någon som har koll på vad helixen på sekundären sitter med för skruvar ?
ska byta sekundär fjäder nämligen.
Torx har jag hört men vilken storlek ?
är skruvarna i tum eller i millimeter ?
tack på förhand ?