Ja, skulle jag köpa vikter idag med denna vetskapen så skulle jag köpt 71gram i basvikt.Så med andra ord borde mtx 71g funka som utgångspunkt också?
Min har gjort det, men jag spände mattan lite och sedan dess har jag inte haft något problem. Jag var ut idag på en 10 mil tur där det stundtals var ett sjukt fäste och mattan har inte rappat en enda gång.Någon som haft problem med att mattan rappar på hårt underlag?? Mattan är spänd! Körde med en till som hade en assault och han hade samma problem ??
Jajamänn o den här maskin som inte har nå inkörningsprogram.....Ja, skulle jag köpa vikter idag med denna vetskapen så skulle jag köpt 71gram i basvikt.
Min har gått precis likadant från ny. Men idag när jag körde så märkte jag en stor skillnad. Jag körde samma väg hem som jag hade kört bara en timme tidigare, så det var väldigt enkelt att känna.Dom går bättre och bättre ju mer man kör. Var lite besviken i början faktiskt men nu börjar den vakna till ordentligt
Matta ger sig rätt mkt i början, spänn bara enligt instruktonsboken och det fonkar fint senNågon som haft problem med att mattan rappar på hårt underlag?? Mattan är spänd! Körde med en till som hade en assault och han hade samma problem ??
Verkar som om remproblemen man var
Lite orolig över inte verkar vara så omfattande nu när
många på forumet börjar ha kört ganska långt
Med sina Maskiner ? Eller hur är det egentligen ??
Det är inte så många som är standard vad det verkar.Verkar som om remproblemen man var
Lite orolig över inte verkar vara så omfattande nu när
många på forumet börjar ha kört ganska långt
Med sina Maskiner ? Eller hur är det egentligen ??