Det blev ett kort men effektivt pass idag, brorsan och Fredrik hade gjort ett kanonjobb med främre bryggans inpassning och nu funkar allt som det ska. Dagens jobb började med att ta lös dynan och börja kapa lös bakre boggiefästet.
När fästena väl lossnat förpassades de vidare till den gode dr.gezelius för att förvandlas till ett par snygga dropbrackets som ger ca. 6 cm sänkning.
Under tiden filade jag och brorsan på en mall till tunnelförlängningen, längden på denna är inte ännu utprovad då boggien inte är på plats. Måste också gardera så att den räcker till ifall jag vill köra förlängning till 365 framöver. (lättare att hitta billiga mattor).
Problemområdet just nu kretsar kring bakre kylarens placering, vill helst inte ha några slangar uppstickandes på förlängningen, men risken om jag inte flyttar den är en redig smäll vid ett ordentligt gupp. Vad tycker ni? Tack för idag brorsan och dr. gezelius beväringarnas okrönte betvingare
Garagekvällar är honung för själen, eller hur brorsan (utan hans garage hade detta projekt aldrig kommit till skott)