Det är tanken. Det är två byggen "over there" en på Apex och en på Nytro båda överladdade som landat precis på fel sida om 200kg torrvikt. Jag är sugen att se om jag kan bygga en lättare maskin, han med Nytron fortsätter att plocka vikt så det blir intressant att se vad han kommer landa på.Lättviktsbygge?
En 550 hade ju onekligen varit enklare att göra lätt, men jag tror ändå man hade saknat effekt.Spännande, har själv haft tankar på ett lättviktsbygge fast med typ 550 fläkt motor.
Det lär nog dröja ett tag, Men jag samlar delar och klurar på olika lösningar.Tycker det är dags att du börjar med ul-bygget nu..
Isåfall en ratbobberJag tycker du ska bygga scrambler
Sent from my iPad using Tapatalk
Ja jag hamnar ju också med trehjulingsstyrning till slut,få se hur det kommer gå för en inbiten brap:are....
Du tror inte det blir för långt fram det där? Hur mycket längre fram än pron är det?
Jamen vad fan, fattade den främre var det nya stället för stången, men du har ju redan meckat ihop allt! Det där blir ju riktigt bra! Trodde det hamnade ännu längre fram än du haft. Å den var ju rätt långt fram redan.
Tack för det !kul att följa bygget!